De start van een groot avontuur - Reisverslag uit Olen, België van Jef Cato - WaarBenJij.nu De start van een groot avontuur - Reisverslag uit Olen, België van Jef Cato - WaarBenJij.nu

De start van een groot avontuur

Blijf op de hoogte en volg Jef

18 September 2012 | België, Olen

Cato is afgestudeerd, ons ticket is geboekt, het avontuur kan beginnen!
Van 18 oktober 2012 tot 1 juni 2013 zullen Jef en ik onze droom eindelijk waarmaken en een reis maken van Zuid naar Noord Amerika.
Via deze blog willen we jullie graag laten meegenieten van onze mooie momenten aan de andere kant van de wereld.

x J&C

• 24 September 2012 - 17:16

Diane:

Leuk ,ik ga jullie avonturen zeker volgen! Veel plezier !!! :-)

• 09 Oktober 2012 - 16:04

Mama:

Amaai, nu is het aftellen echt wel begonnen :-(

• 16 Oktober 2012 - 18:52

Jinse:

Oooh, nu komt het wel heel dichtbij!!! Kga jullie missen! Op tijd verhalen posten hé manne. Ik kom met veel plezier lezen. Amuseer jullie en tot lees !!!

• 17 Oktober 2012 - 16:46

Lotte:

Cattoooor en Gillie, geniet van de reis van jullie leven!!! We gaan elle hard missen!!! Benieuwd naar de spectaculaire verhalen en adembenemende foto's!!!

• 17 Oktober 2012 - 18:21

Nico:

Groot gelijk. Profiteer der maar van mannekes :-)
    Heel veel succes...
    Zoals jullie weten zijn we hier natuurlijk benieuwd naar jullie foto's, video's en verhalen.

• 17 Oktober 2012 - 21:41

Lien :

Daaaag Cator en Jef

Geniet ervan!
    En ik ga zeker men best doen om jullie avonturen hier na te lezen.

Tot binnen 8 maanden!

• 17 Oktober 2012 - 22:34

Gerda:

kijk er naar uit om jullie reis te volgen op de blog!!
    goei reis gewenst mannekes!

• 18 Oktober 2012 - 01:16

Luc:

Ik reis de hele tijd over de ganse bol maar wat jullie gaan doen...stikjaloers! Count down en genieten Jefke en Kato van hét avontuur ERGENS ONDERWEG!!

• 18 Oktober 2012 - 12:26

Steffi:

Alez, het grote avontuur kan gaan beginnen! Hopelijk komen jullie goed en wel aan. Zorg goed voor elkaar en geniet ervan!! Groetjes

• 19 Oktober 2012 - 10:03

Mama:

Allez, kben blij dak deze nacht om 2uur onze tijd bericht gekregen heb dat ge goed zijt aangekomen, pak van mijn hart want het is toch altijd lang vliegen he.
    amuseer jullie en hou ons op de hoogte <3
    mama